onsdag 30 september 2009

Det finns inte på kartan!

Hade jag varit skrockfull hade jag köpt boken, garanterat! Lite sugen är jag, boken heter "finns inte på kartan" och är en roman av Carin Hjulström. Varför då då? kanske ni undrar, jo det handlar om en dröm jag hade. Jag brukar inte vanligtvis prata i sömnen, men för ett par år sedan sätter jag mig plötsligt upp i sängen och utbrister "Det finns inte på kartan!" då menat som ungefär, nej det går inte för sig. Kändes rätt kul att det dyker upp en bok med samma namn. Men skrockfull är jag inte och ingen stor roman-läsare heller. Men har nån läst den så kom gärna med en recension =)

Sjuk är jag idag också, nu ont i båda sidor av halsen och så svullen att det gör tokigt ont bara att svälja saliven. Lever på alvedon för att få ner febern och för omväxlings skull svettas mellan frossa-attackerna. Tack vare brorsan har jag lite lindrande tabletter för halsen och mat så jag klarar mig. Trots tabletterna är det riktigt smärtsamt att äta men jag håller tummarna för att det blir batättre imorgon. Snälla!, häll er friska därute, det här är verkligen inte skoj.

Dags att lägga sig och vila igen, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar