måndag 28 september 2009

Gris, gris, gris!!!

Å åter gris, apa och koskit!

Sjuk är jag i alla fall... Sedan om det har det allra minsta att göra med gris eller svin, det återstår att se. Jag mår då I N T E bra, tackar som frågar... eller bara läser bloggen :) Tusen små och medelstora isbitar placerade lite här och var i kroppen och en (jättekonstigt) oootroligt ond sida i halsen. Resulterar i att jag inte vill äta och helst inte dricka heller (magbesvär-welcome!), men jag försöker. Med fyra lager kläder över de flesta kroppsdelarna och täckbyxor under filten försöker jag sitta och sörpla lite blåbärssoppa och idén kom över mig! Efter timmar av frossa kom jag på at det finns något underligt piller som kallas Alvedon 1g. Tacka det för att jag skriver nu, eller "skyll på det" om du vill :) Nu börjar energin och (de inte helt bekväma) svettningarna smyga sig på. Jag stannar då hemma från jobbet imorgon och hoppas att vilan gör underverk. Håll er friska där ute, jag ska grisa vidare. *slängkramar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar