söndag 13 september 2009

Höst! Och inte ett enda inlägg däremellan.

"Den som har skitit hemma har bevis på att man gjort nåt roligare"

Så sant som det är skrivet så gäller samma för bloggandet måste jag säga. Mycket roligt har hänt sedan sist och en del tråkigt också. Vad är det roliga om det inte kommer nåt tråkigt emellan då och då. Allt är erfarenheter och ibland känns det att man lever.... På gott och ont. Man kan då man sansat sig från jobbiga stunder skänka en tanke till dem som inte har inte har förmågan att känna alls och inse att man ända har det bra med sin smärta. Hellre det än att aldrig känna lycka och välbefinnande.

Som sagt länge sedan sist, mycket hänt. Haft förhållande-blivit singel, köpt kajak :) :) :) som nu ligger i väntan på varmare dagar och nyss kommit hem från en härlig danshelg i Ö-vik :), alldeles mör i kroppen. Den största och jobbigaste händelsen av alla efter sommaren är min hunds bortgång. Efter 11 år tillsammans var jag tvungen att ta det svåra beslutet. Saknar henne jättemycket. Jag tänkte göra ett album med bilder som ni gärna får kika in på. Hon var speciell, jag har svårt att tänka mig at man kan ha en finare hund eller någonsin en bättre period i livet att ha hund på. Vi fick växa upp tillsammans och lära av varandra. Nu hoppas jag att jag får minnas henne så tydligt jag bara kan så länge det går.

Jag hade önskat att jag kunde säga att jag kommer skriva snart igen. hade ju tänkt hålla den här bloggen rätt bra uppdaterad, men det har inte lyckats så bra hittills, så jag antar att jag kommer göra roligare saker framöver också =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar