torsdag 1 oktober 2009

Jaaaa!!!!

Kan bli lyckligare än när man äntligen kan sova på natten, svälja utan att vrida sig i smärtor, vakna utan att frysa??? Nu börjar jag äntligen bli frisk igen! Gud! Så skönt det känns :) Första dagen det vänder och jag vill bara springa ut och leva livet igen efter 3 isolerade dagar! Men det är inte så möjligt riktigt än. Med feber och halsont, måste jag ta det lugnt ett par dagar till... Kanske att jag kan ta mig en försiktig tur till affärn ikväll och börja klara mig själv... Känns fantastiskt härligt ändå, nu bubblar det lite hopp i att kunna bli frisk snart :) Som Peter LeMarc sjöng "Det finns inget bättre, än när det vänder" =) Apropå LeMark så har han gjort 2 fantastiska låtar, kolla in dem här:
Little Willie John (ingen video) http://www.youtube.com/watch?v=Strv5PrHMF0
Evelina (Live) http://www.youtube.com/watch?v=_ZyAfn2_Vqw

Ha det bra alla där ute! Akta er för halsflussen, ingen rolig prick.

1 kommentar:

  1. Hoppas du kryar på dig snart! Tills dess får du se det som ett tillfälle att börja blogga lite mer frekvent, som du nu gjort.
    Se bara till att fortsätta även efter halsflussen är över. Ser fram emot en massa roliga inlägg här framöver ;)

    SvaraRadera